Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Johanna :) :) :) :) - 25 februari 2013 18:18

 Har precis varit på karate och det ÄGER!!!!! Meeeen det var så himla många nybörjare! Blev störd av det..  

Asså man ska typ säga *us* asså det låter *us elr os* Alla *okej kanske inte alla* säger *OOOOOOSSSS!!!!!*

Det är så himla störande! Okej ska la berätta nått annat! Emm jag vill bara skriva en sak till: Skolan började idag!

BUUUUUUUUU!!!!! Gillar inte det om ni undrar. VERKLIGEN inte. Asså jag är typ ingen bra bloggare men jag försöker.

Hoppas ni läser min blogg!

 

Kanelbulle på er alla!

Av Johanna :) :) :) :) - 25 februari 2013 18:18

 Har precis varit på karate och det ÄGER!!!!! Meeeen det var så himla många nybörjare! Blev störd av det..  

Asså man ska typ säga *us* asså det låter *us elr os* Alla *okej kanske inte alla* säger *OOOOOOSSSS!!!!!*

Det är så himla störande! Okej ska la berätta nått annat! Emm jag vill bara skriva en sak till: Skolan började idag!

BUUUUUUUUU!!!!! Gillar inte det om ni undrar. VERKLIGEN inte. Asså jag är typ ingen bra bloggare men jag försöker.

Hoppas ni läser min blogg!

 

Kanelbulle på er alla!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hur mycket gillar du hundar?
 Jätte ultra super mega mycket
 jätte mycket
 Mycket
 Ganska mycket..
 lite
 inget alls
 är allargisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards